الثلاثاء

ليه مدونه مصر من البلكونه


اول حاجه ان دا اسم كتاب جديد لمحمد فتحى
عجبنى اوى الاسم والكتاب عجبنى اكتر ----- عجبنى فكره ان الواحد يبص على الوضع اللى هو فيه من فوق لان دايما لما بتشوف الحاجه من فوق بيكون ليك نظره اعمق واوضح

بصراحه انا لسه مش عارف انا هاكتب ايه فى المدونه دى بس اوقات بكون عاوز اكتب عن حاجات كتيير واوقات بشوف حاجات تخلينى هاطق من جنابى ومش ببقى عارف اعمل ايه فقلت احلى حاجه انى اعمل مدونه واكتب فيها اللى انا عاوزه

وفى الاخر كله كلام فى كلام لا هيودى ولا هيجيب

طيب مين اللى مفروض يقرا اللى انا هاكتبه ----- بصراحه مش عارف بس عامه اى واحد مخنوق او زهقان او مش لاقى حاجه يعملها او بيدور على شغل ومش لاقى ممكن يقرا اللى انا هاكتبه واى حد تانى اهلا بيه فى مدونه مصر من البلكونه


واستنوا اول مواضيعى قريب ان شاء الله





اللى واقف فى البلكونه

هناك 6 تعليقات:

  1. ربنا يعينك ، وتكبر المدونه وتكون محط انظار كل اللى على النت

    ردحذف
  2. انا عاوز البناتربنا يهديهم ويبطلوا نجاسه

    ردحذف
  3. الباشا بيصبح علي كل بنت مزه جميله ايملي asd.2033746

    ردحذف
  4. غير معروف انصحك بقراه البوست اللى عنوانه فيس بوك واخواته بالمدونه

    ردحذف