الاثنين

عشان بحبك



عشان بحبك بتوحشينى ......... بحب اشوفك دايما فى عينى

عشان بحبك بكون حنين ..........وطيب ومخلص ومش مبين

عشان بحبك دمى خفيف ........ وراجل وجدع وشهم وجرئ

انا كل دول ومش يفرق معايا ......يشوفونى كدا او عكس كدا

لكن معاكى بيفرق كتيير ......... تشوفينى فارش شجاع نبيل

عشان بحبك بحوم حواليكى ..... واحب اشوف دنيتى بيكى

فى عنيكى ضى ينورلى طريقى ..... وخدودك ورده وتفاح وقمره

بتمشى مكسوفه ... وبابتسامه ملهوفه .... على الدنيا وجمالها

بتقولى اخويا........... وانا اقول اختى

لكن انتى حبيبتى ...... ويا عالم انتى ؟؟؟

كدا برضه معايا ....ولا انا فعلا صديق وصاحب برئ

لو كنت دول انا برضه سعيد ......... لانى هاكون معاكى وخلاص

مش تفرق معايا

لا تفرق كتيير........... بس انا راضى بقليل

اهم حاجه تكونى معايا.............. وجودك خلى لحياتى معنى

بمشى فى مكان ادور عليكى ... واتمنى اشوفك والمس اديكى

عشان بحبك خايف اقولها .......... بكتم فى قلبى سنين بطولها

معلش . مانا برضه معاكى ................ وكتيير صحاب حبوا ودابو

فى عنيكى نور مش نور صديق . يلا قوليلهاونمشى فى طريق

كله سعاده وحب وبريق ...عشان بحبك

الى اجمل عيون اسرتنى من اول ما شفتها

هناك تعليقان (2):

  1. ده شعر حرام عليك هوه كل من كتب اربع كلمات وعمل نقط وكتب اربع كلمات قصادهم يبقي بيت وشعر بقه علي العموم خليك في السياسه احسن كتيررررررررر . ومين اجمل عيون اسرتك انا عارفها اكيد دي القصيده بتاع عيد الام ههههههه

    ردحذف
  2. هههههههههههه انا عارفك وهاجيبك . انا عارف انت مين . عامه انت كلامك فى حاجات صح . بس الموضوع يا سيدى انى بكتب خواطر ليا . مش تفرق انها تعجبك او لا . بس انا حابب انى اكتبها . يعنى شويه حاجات فى معدتى بحب استفرغهم سواء بقى بالكتابه او الشعر او حتى الغنا ( ممكن تلاقينى مغنى اغنيه فى اى وقت ) انا كدا دماغى مهيسه . بس عارف التهييس دا جميل . نوع من العلاج النفسى . بدل ما الواحد يطق من جنابه

    ردحذف